Tot el que aquí veureu va néixer en provar de fer una joguina i dibuixar-la a 4 mans en un tovalló de bar. L'experiència ens va semblar tan divertida que des d'ençà que no hem parat de dibuixar plegats. Com moltes coses bones, va succeïr sense ni adonar-nos-en. I amb la mateixa empenta, ens vam posar a tallar fusta per tal de convertir el resultat en obra gràfica. Confiem que el que aquí veureu us agradi tant com a nosaltres fer-ho.


TIANGUIS d'ART

















2CORS2 realitza el mural de presentació de l'exposició col.lectiva TIANGUIS D'ART a la Galeria CMTV Como me ves te verás (Sant Pere Més Alt, 36, Barcelona), amb la col.laboració especial de Marc Brocal.
AQUÍ, algunes fotos del procés.
















































S'inaugura el dijous 10 de febrer a les 19:30 hores i romandrà fins al 12 de març del 2011.

Hi podreu trobar obres d'artistes com Aleksandra Kopff, Oscar Seco, Gastón Liberto, Blanca Hernández, Pep Brocal, Pancho Tolchinsky, Catalina Estrada, Gloria Gastaldi, Lusesita, Norma Pons, Crajes, BEF, Cristina Borobia, Flavio Morais, Jorge Ochagavia, Zosen, Pilar Talavera, Kodomos, Pedro Campiche..., i iniciatives editorials com A Buen Paso editorial, Borobiltxo libros i Ultrarradio libros.

Por segunda ocasión la Galería CMTV realiza el Tianguis d'Art, un mercadillo con obras originales, impresiones, fotografías, art toys, serigrafías, postales, fanzines, libros, escultura, ropa y piezas provenientes de más de 20 artistas.
El concepto de Tianguis es el que mejor define a esta miscelanea y variada oferta de productos que tienen como premisa la originalidad y la calidad. El objetivo de este evento es reunir a una gran cantidad de artistas, tanto aquellos que tienen una larga trayectoria, como a creadores emergentes que empiezan a construir un lenguaje personal, y ponerlos en un espacio en común.

Para los que no conocen el Tianguis tradicional, se trata de un mercado mexicano que se lleva a cabo al aire libre y que semana a semana se sitúa en determinados barrios a lo largo de calles y espacios peatonales, en los que se pueden comprar frutas, verduras, carne, pescado, ropa, discos, películas, juguetes y un largo etcétera.
El vocablo Tianguis proviene del nahuatl tianquiztli, que significa mercado, un espacio que existió en Mesoamérica para comprar e intercambiar comida y especias.

Cap comentari: